Ber så mycket om ursäkt..

Heej!
Som ni märkt har jag inte skrivit något efter första inlägget imorse, vilket beror på att jag fick datorförbud, fast nu får jag sitta vid datorn igen =D Men ska berätta om min dag. Efter skolan gick jag och Sara ut och fotade, först på travskoleponnysarna och sedan lite natur :) Sedan efter middagen var vi och fotade på trav:) Ska visa lite bilder från idag nu. Joo, föresten! Presenten kommer nog inte förren imorgon eftersom jag inte kunnat göra något idag..:(


Bus Johan

Kompis<33

Kompis<33


Den nya hästen, Showgan(kan inte stava hans namn så gissar)



Russin


Gustav


Kompis mule<33


Kompis öga<33


Mmm, vilken god hand du har Emma! (säger Kompis)


Salmiak


Hihi, här ser det nästan ut som om både Kompis<3 och Gunnar (som den nya kallas)
dricker samtidigt :P





Bild: Sara www.sarabubbis.blogg.se















Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0