Bilder


Hej!
Sara och jag fotade först på natur, sen fikade vi hemma hos henne och sen var vi ute en stund igen, och då var vi först på travskolan och där var det kurs och då tittade vi på en stund innan vi fortsatte till travet och träffade på en gammal vän - Raggi! Vi tror iallafall att det var han, vet inte om jag skrivit om honom tidigare, men han och hans kompisar (det är vi som kommit på egna namn åt dom, dom heter något annat igentligen, men vi vet inte vad) Ingen anning (fint namn va!?) och Gäsparkungen :P Nu ska ni få se bilder iallafall ;)





Skorpans nya klätterträd!






Fick dom här av Angelica, hon hade fått dom med någon tidning men ville inte ha dom själv, så tack!<3



 










Bild: Sara www.sarabubbis.blogg.se


Bild: Sara www.sarabubbis.blogg.se


Bild: Sara www.sarabubbis.blogg.se 



 














 

 


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0