Bokrecensioner

Hittade en intevju ígår på skolan (tror jag läste gamla Min Häst-tidningar, har dåligt minne=P) och då så intevjuade dom en tjej som typ skrev bokrecensioner i sin blogg:) Tyckte det lät roligt, så ska testa om ni tycker det är en bra idé! Om ingen kommenterar så ska jag iallafall testa, och tycker nån det är en bra idé så får ni gärna ge förslag på vad jag ska läsa:) Just nu håller jag på med Barnen från Frosmofjället (förut skrev jag Barnen Frosmofjället, men upptäckte att det var fel) Så om ni gillar idén kan det komma en recension av den! Ska försöka hitta hennes blogg, om den finns kvar..


Några av mina böcker, och ett nagellacktorn!


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0