Gääsp!

Jag som skulle kolla i tidningen efter programmen, och så lägger jag undan tidninge:P Men det var i vilket fall som helst inget bra, men mamma har köpt ´Det lilla huset på prärien` Och dom är ju jättebra! (Har läst böckerna) Så ska kanske se på det ikväll:) Jag började förresten på ´Barnen på frostmofjället` idag! Den verkar bra, men har inte kommit så långt... Boken jag läste förut hette Emily och hennes val (tror jag det var) den var bra iaf:) Och slutade tillochmed lyckligt!:D Så ska leta reda på trean på biblioteket någon dag också, hängde ju inte riktigt med i vad som hänt:P Imorgon har Alva namsdag:P Grattis grattis!:P

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0