Härligt att komma hem efter en regnig dag!

Heej!
Idag har vi haft friluftsdag, fast måste erkänna att dom inte valt den bästa dagen för utomhusaktiviteter hela dan! Det är 8 grader ute nu, och det har säkert varit ännu kallare under dagen, brr..! Sedan så har det varit mulet och regnet´, mysigt va!? Satt och huttrade med strumpor utanpå sockorna under ett träd och åt lunch, fast den var god! :)

Gissa vilken lukt som kom imot mig när jag öppnade dörren? Nybakade kanelbullar<3 Mmm.. Nu har jag myskläder på mig (har ju sprungit runt i gympakläder hela dagen) och ska tjata åt mig en bulle :)<3


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0