Höjdhopp...

Hm.. Höjdhopp? Fattar inte hyr någon kan hoppa på rygg över ett högt hinder! På gymnastiken  klarade jag  inte typ 40 cm utan hållde på att slå ihjäl mig, och med pinne (vi hade rep först) så vågade jag inte hoppa ens! Får inte till det där med att hoppa på rygg.. Men tror det var en förutom jag som inte klarade det! En! Tycker verkligen att alla som klarar av att hoppa sådär (hihi vad dumt det lät med ´sådär`) är jätteduktiga! Är helt säker på att Sara www.sarabubbis.blogg.se klarar det jättebra! Hon... Har hon tävlat i det? Hm... Men hon är garanterat mycket bättre än jag i vilket fall som helst! Hihi, nu ska jag snart sova.. Tittar på klockan, nä förresten! Inte än:P

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0