Hoppat!

Hej! Joo, när vi slutat skolan så gick vi till travskolan och bytte om, och sedan mockade vi, då kom typ några tjejer (dom flesta var yngra än oss, men tror än gick i Saras paralellklass) och två st sopade stallgången, men resten gick hem. Sedan tog vi in hästarna och gjorde iordning dom, och sedan red vi Bus Johan och Salmiak (vi lät Kompis o Gustav vila) Jag red Salmiak till att börja med och Sara Bus Johan:) Men Bus Johan hade typ jättemkt överskottsenergi så vi fick rida i en liten hage typ bakom stallet (inte jätteliten då, men mindre än den vi brukar rida i när vi rider i hagen) och Salle var jättelat! Bus Johan travade på men Salle skrittade och skrittade, och när jag gjorde ponnyskänkel (''stor'' skänkel) så stannade han!:O Hm... Det är väll inte riktigt så det ska gå till Salmiak? Eller?=P Sedan kom Camilla med en pinne som hon tänkte att vi skulle testa hoppa över (utan grenar) men Bus Johan travade över den och Salle stannade eller skrittade över - inte så lyckat! Men sen kom Camilla tillbaka med två koner och en smalare pinne, och vi gjorde ett hinder på (ca) 40-50 cm som Bus Johan fick hoppa över, då det var för högt för Salle. Först hoppade Sara och sedan bytte vi häst så jag fick hoppa, och då skulle Camilla gå in med Salle, men då blev Bus Johan orolig när han blev ensam lämnad i regnet utan kompisar, så vi fick hämta han igen. Sedan gick vi in efter att vi skrittat an dom och så och sedan tog vi hand om dom och därefter skjutsade Saras mamma hem oss:) De var värkligen jätteroligt att hoppa med Bus Johan, men det var synd att inte Russin var där:( För Bus Johan kunde ju inte hålla jämna steg med Salle och så... Vi hade iallafall jätteroligt trots att det regnade!

Sara rider Russin (gammal bild)
Sara rider Russin, visst är hon jätteduktig!?:D (gammal bild)

Jag rider Bus Johan (gammal bild)

Jag rider jättedåligt på Bus Johan(gammal bild)

Jag och Sara rider Kompis och Gustav i vintras (gammal bild)


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

Saknar Russin<3

2009-09-05 @ 10:08:14
URL: http://sarabubbis.blogg.se/
Postat av: sara

ja se ut som en 5 åring påden bildenxD hoppas att ja fortfarande är så där liten på älskling<3

2009-09-05 @ 18:01:05
URL: http://sarabubbis.blogg.se/
Postat av: sara

ja se ut som en 5 åring påden bildenxD hoppas att ja fortfarande är så där liten på älskling<3

2009-09-05 @ 18:01:18
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0