Idol

Heeej!
Det här blir kanske dagens sista ev. näst sista inlägg, ska se på Idol nu, och sen ska jag läsa. Jag har börjat på en ny bok, eller ny och ny.. En bra bok är det i vilket fall som helst, och har läst den ganska många gånger förut :) Den heter .. Eller, det är en hemlighet tills jag läst ut boken! Har iallafall valt en bok som alla kan få tag på, visserligen gillar jag gamla böcker mest tror jag.. Men dom är svåra att få tag på, det gäller isåfall att det antingen är en popular bok även idag eller att man har tur. Fast Fem-böckerna av Enid Blyton säljs ju i bokhandleln, och dom är gamla och väldigt bra!


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0