Inga ponnysar imorgon =(

Hej!
Imorse berättade Camilla att hon skulle vara borta ons, tors & fredag och att det skulle komma någon ersättare ist för henne, hon trodde att det skulle bli hennes kompis, men var inte säker.. Men Sara www.sarabubbis.blogg.se  ringde nyss (Camilla skulle ringa Sara när hon visste,) och det var inte hennes kompis som skulle komma, så det blir ingen travskola för oss=( Men det är ju bara tre dagar, och man kan hälsa på dom efter skolan.. Fast usch! Skola utan travskola? Uff, det ända positiva är att man kan sova längre, men jag som brukar kliva upp kl 5, stänga av väckarklockan och sova en timme till innan jag kliver upp, hihi :P



Jag gråter ! Hihi =P

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0