Jag lever!

Oj! jag överlevde både grusrensningen och blåbärsplockandet! Och fruktsalladen står klar, redos att äta med citrusyoughurt till Anne på Grönkulla!
Min fruktsallad innehåller:
Blåbär
Svartvinbär
Smultron
Plommon
Nektariner
Banan
Skrynklig frukt med små saker inuti som är jättegod!<3



Svartvinbär



i den konstiga frukten




























=) Nu börjar det om åtta minuter, så ska börja göra iordning:) Hm.. För er som vill se så börjar det kl 20:00 - 21:00 på TV4+ :)


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

konstika skrynkliga frukten heter pasionfrukt ( vet inte hur den stavas)

2009-09-09 @ 14:36:34
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0