Kabeldragare, mitt yrke?

Nu ska jag mysa med mamma och pappa, Alva och hennes kompis hyrde film och ska se på den. Efter middagen har jag först städat på rummet och sedan spikade mamma upp en tavla man kunde köpa på ridlägret med hästen man red på, jag hade ju Pjakkur då:) Och sedan hämtade mamma en fåtölj  (hur stavas det?) som jag ska läsa i, och jag sprang på ''lampjakt'' och sedan blev jag kabeldragare :P Jag drog fram mitt kylskåp (hihi:P) till garderob och drog lampsladden bakom där;) Men det tog ett tag för det ligger massa väskor ovanpå garderoben, och dom blockerade vägen ner:P SÅ jag ska bli kabeldragare nu! Njaa, kanske inte.. Hihi;P

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0