Kalas!

Hej!
Idag har det blivit jättedålig uppdatering, för hann inte blogga något mer imorse, och efter skolan så var jag tvungen att träna på läxan. Men nu skriver jag igen! Om ca en timme ska vi få gäster, bla. kusinerna, dom kommer hit för att gratta mamma och fika, det blir marsipantårta!<3  Hm.. Idag fick vi reda på att skolan fått massvis med skåp från en annan skola, och då ska femmorna och sexorna få skåp! (det är bara högstadiet som har nu) =P



Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

visst är det bra att vi har fått skåp?fördå kan vi ju ta me systemisarna på fredagar:)

2009-09-30 @ 18:01:05
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0