Lördag

Godmorgon! Igår så hade jag precis tänkt sätta mig framför datorn när mamma kom

Mamma: Emma, inte ska du sitta framför datorn nu heller!
Jag: Joo! Bara en liiten stund!
Mamma: Nej! Gå och lägg dig!
Jag: *Suuck!* typiskt.. *mutter mutter*

Hihi;P Men nu är det morgon igen, lördag:) Vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. Joo! Jag ska måla naglarna, fast kanske något mer också..



Hihi, kolla! Jag har målat naglarna!! Mja, tog faktist bort lacket igår.. Och bilden är från när jag var.. hm.. 2009-5?.. Hm.. Sex år blir det va? Hihi;P


Hm.. Godis<3 Fast hade inte precis samma godissmak då som jag har nu..
Fast jag gillar inte lakrits vare sig där eller nu!

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0