Min nya ''vän''

Här kommer bilderna från när jag var ute:) Ni ska få se min nya ''vän'' också!:)









Tkt den här var cool:P





Hihi, min nya ''vän'' mja, tyvärr så är jag rädd för dig..
En vecka senare..
Pling plong!
(jag) Eeh..? Hej Humlan??
(humlan) Hej Emma! Får jag vara med dig idag, snäälla?
(Jag) Mjaa.. Jag vet inte riktigt.. Jag känner ju inte ens dig.. (och vill absolut inte göra det heller!)
(humlan) Men det stog ju på din blogg att jag var din nya vän!! Har du redan glömt bort det?:-(
(Jag) *rodnar* Hm.. Snälla förlåt mig humlan, men min lillasyster vill jättegärna vara vän med dig!
Hihi, skickar humlan på Alva ist:-P
Nu tycker jag inte att det är något fel med humlor, men är rädd för dom o har ingen
lust att ha en ''humlekompis'' direkt. Sedan den irriterande saken att dom ser så mjuka o mysiga ut, men nejdå! Så mysiga är dom inte!
(När jag var liten klappade jag en humla, haha :-)





Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

jättefina bilder:) ut och fota på natur bilder med mig nån dag?:)

2009-09-15 @ 19:28:12
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0