Muffins!

Hej!
Nu har jag kommit hem från skolan och fikat lite :) När Alva kommit hem (vid halvt fyra ca) ska hon, jag och mamma baka muffins! :) Mm.. Vad gott. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, nått roligt brukar man ju förstås alltid hitta på, men vad? Medans jag funderar kan jag berätta om vädret idag. Imorse var det 0 grader och regn! Treligt, trevligt. Men ungefär när skolan började skutade det regna, och under dagen har det klarnat upp och nu skiner solen och himlen är blå! Fast det är fortfarande kallt ute, bara 10 grader!

Något skoj hittar jag säkert på!


Något sådant här?

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0