Om idag:

Hejhej!:) Nu ska jag ta o berätta om idag hade jag tänkt;P När skolan slutade cyklade (vi tog cykeln idag för att det skulle gå snabbare när vi skulle hem) hem, fast först mockade vi.  Sara hämtade sin kamera o bytte om till ridkläder, men pappa tog me kameran till jobbet, så jag fick vara utan:( Men hade glömt hjälmen i stallet så mamma skjutsade upp mig dit först. Vi red Bus Johan o Salmiak o hoppade Bus Johan:) En tjej i Alvas klass var där, så den som inte red Bus Johan ledde henne på Salle. Camilla fotade massvis så när Sara har skickat bilderna till mig så ska ni få se! :)

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

Russin?

2009-09-11 @ 18:16:47
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0