Om igår:

Hej!! Jag och Emilia ska snart äta lunch, men tänkte först berätta om gårdagen:) På eftermiddagen gick vi hem till hon, och först satt vi vid datorn och sen åt vi tacos=) Därefter åkte resten av hennes familj bort och Emilia och jag började se på film;) Men efter en halvtimme (ca) ringde Linn (Emilias granne) på dörren och frågade om vi ville vara med henne:) Så då var vi ute och lekte till typ 9 då Emilias familj kom hem. Då gick vi in och fortsatte se på filmen. När jag sånär som somnade framför filmen gick vi och la oss.. Och när vi vaknade igen läste vi först en stund och sedan fortsatte vi med filmen:) Och nu är vi hemma hos mig och ska snart äta lunch=) Sedan ska vi kanske ordna typ en femkamp med Alva och hennes kompis^^

Undra om vi hoppar nått?

Bild: Sara www.sarabubbis.blogg.se


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0