Ridningen

Hejhej:) Nu är jag hemma och sitter och äter frukt=)<3 Hm.. jag ska väll berätta om min dag...
Ehm.. Jag hade Nicky och det v ar hoppning:) Idag red vi i ridhustet, även fast vi nog hade kunnat rida i padocken. Först värmde vi upp med bommar och sedan hoppade vi ''ström'' på ett hinder, första gången skulle vi komma i trav och galopp efter hindret, men sedan galopperade vi mot hindret me:) Nicky är dock väldigt lat, och jag hade tre spön att välja på: Ett jättehårt kort, ett långt och ett ännu längre! Jag valde att skippa spö, fast jag och Angelica (som inte heller hade spö) fick skäll.. Så då fick jag driva, och driva och driva.. Var ganska trött i benen efter den lektionen! Men det var jätteroligt att hoppa!:)


Nicky:)

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

så går det;)

2009-09-18 @ 16:10:30
URL: http://sarabubbis.blogg.se/
Postat av: sara

så går det;)

2009-09-18 @ 16:10:32
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0