Saknar Russin...

Hej! :) Förlåt för att jag inte har skrivit något idag typ:( Men Sara och jag var på Travskolan imorse, och fick höra att Russin inte skulle vara kvar på travskolan längre, på grund av hans dåliga syn:( Vi blev självklart ledsna när vi fic höra det (inte för att vi grät då) han var ju snäll och urmysig... Så det kommer att bli tomt på travskolan utan Russin, men han var gammal. Camilla frågade om vi ville stanna på Travskolan nu i eftermiddag, men jag kunde inte, för jag och Angelica skulle kanske åka och handla (kolla iaf^^) Men ingen kunde skjutsa, så fick gå hem och passa Alva:( (För mamma kom på att annars skulle Alva bli ensam) men tror att Sara skulle ta med någon kompis och gå dit:) Ehm... Nu i eftermiddags har jag hämtat Alva från skolan och det tog tid - en halvtimme (:O) hållde Alva på att ringa med hennes kompis så hon skulle kunna följa med Alva hem! Suuuck! Men nu är jag hemma iaf, och ska försöka blogga mkt under resten av eftermiddagen/kvällen:)

Vi saknar dig Russin!


Bild Sara www.sarabubbis.blogg.se
Kramis!


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0