Travskolan

Hehe, ridning, travskola! Väldigt mkt häst på Torsdag och fredag i bloggen.. Ber om ursäkt för det, men bloggar ju inte bara om hästar:) Hm.. Idag så tog vi först ut Bus Johan (jag tog han) och Sara Gustav (Camilla ville vara me när vi tog Bus Johan) och sedan Kompis och Salle.. Russin och den nya hästen, som Camilla berättade att hette.. Ops, det har jag glömt bort, men något på S var det! Men det var jättesvårt att stava i vilket fall som helst, så tills det kommit upp ett namn på fodertavlan på boxdörren så kan jag inte skriva det. Men dom kallade han Gunnar!:) Vädligt sött namn tycker jag:)

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0