Trööött!

Gääsp! Jag är jättetrött nu, så ska sova snart ... *tittar på klockan* Njaa, kanske inte riktigt än! Men snart, gäääsp! Klockan är ställd inför imorgon, och på tal om det! Gissa vem som både gick i sömnen och pratade inatt? Jag! Gick in till mamma och pappa och sa:
- Var är jag? Var är jag? Sedan gick jag och satte på mig en tröja och lade mig sedan i sängen och sov! Man får väll hoppas att jag inte öppnar ett fönster och hoppar ut eller börjar kasta grejer eller nått! Fast brukar inte gå/prata i sömmnen, så det kanske var första och sista gången det skedde. Fast det skulle vara lite komiskt förstås om jag gick ut ur huset mitt i natten och gick till ponnysarna i sömnen! Okej, det skulle nog vara rätt dumt, faast det skulle ju inte vara mitt fel! Jag gick ju i sömnen! Men nu har inte det där direkt hänt, och förhoppningsvis kommer det aldirg att hända, då jag förmodligen kommer att ramla in i en bil eller somna på gatan eller nått! Och det skulle ju inte vara lika komiskt då... Men skulle vara kul om jag kunde välja vilka kläder jag skulle ha på mig och packa väskan och äta frukost i sömnen, så slipper man göra det! Och - (blir du glad över att jag är snäll mot mina tänder nu, Sara?:P) borsta tänderna! :O Oj, blev nästan piggare av att skriva det här! Fast jag sa nästan :P Gäääsp! Okej, inte direkt... Skulle vilja se Anne på Grönkulla serien, men den har väll slutat nu? Ett tips: Slå på tv:n och kolla!:P Jag ska väll göra det, annars har jag några av böckerna att roa mig med, innan jag Zzzz...

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0