Varför går det så snabbt?

Godmorgon! Nu är det Söndag, och helgen är snart slut. Visst är det bra konstigt, att helgen går så snabbt? Visserligen kan tiden flyga iväg på vardagarna också, men inte på samma sätt! 


Idag ska jag kanske åka och låna böcker, känner att det är något som behövs :) Jag får väll försöka ta och övertala mamma eller pappa;P Gissa vad jag har gjort förresten! Färgat håret!! Jag hittade en sån där burk med röd hårfärg, och kunde bara inte låta bli att spruta in några slingor/prickar/fläckar i håret :P Jag ska hämta kameran så ni får se!

Igår så hade pappa köpt godis, och hittade såna här!
Dom var jag ju bara tvungen att värma i mikron<3


 























Mums<3




Dom fyra bästa i påsen!


1:a


2:a

Sedan kom pappa och åt upp den sista av dom som jag värmde i mikron!
Och då fick det bli en annan godis som också är god!


5:a


4:a


Ett nyttigare alternativ..



... Sådär! Nyttigt och onyttigt!


Fast skulle ju fota håret:) Så hämta kameran!














Hihi, halvligger på golvet för att håret ska synas :P


Kommer ni ihåg kräm-receptet jag la ut? Så här ser det ut när man fixar det :)
Här har krämen blivit tjock, det tar inte så lång tid, och när den tjocknat är den färdig :)








Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0