2010!

Godmorgon! Sov länge idag, men nu är jag uppe och redo att blogga :)

Vi hade jättetrevligt igår, det var vi, våra kusiner o deras föräldrar, en till barnfamilj o en ensam tjej. Isak (min kusin) och Gustav jagade mig, och Nora (andra kusinen) drog i mig och blev arg!^^ Hon fattade ine att vi skojade :P Vi lurade barnen, förutom Nora som redan sov, att klockan var tolv, och sköt någon raket innan. Mamma berättade att dom gjort samma sak med mig, hm. *hämnd, hämnd* haha, närå^^ Vi körde musiktävling också, och sedan var det dags för tolvslaget! Vi skålade och så, och sen gick jag, Alva och Gustav, som inte ville sova som dom andra barnen, in och spelade wii :) Sedan tog vi en taxi hem, och där däckade jag, haha ^^

Vi tog inte en ända bild igår=O Men aja, man har fina minnen iallafall:) Fast måste medge att jag hade uppskattat om någon av ungarna varit  min ålder, den äldsta var ju bara fem! Och tror den yngsta var 2,5 .. Aja, trevligt och rolgt hade man ju i vilket fall:)

2010 Here I come!


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0