Alva -

- Du skulle bara veta hur sjukt mycket jag älskar dig, trots att vi ofta bråkar är vårt band starkare än allt. Jag blir glad när du ler, och ledsen när du gråter, även fast det kan vara jag som är anledningen till det..
Jag är väl inte alltid den snällaste storasystern, sur och tvär, men jag älskar dig jättemycket ändå, alltid!
Att du finns här hos mig, det är det som betyder något.

Den dag du kom till jorden var jag inte ensam längre, jag hade någon, en syster. Jag har ibland irriterat mig extremt på dig, men jag har aldrig slutat älska sig!

Alla elaka saker jag sagt till dig har självklart varit lögner, utkastade ur min mun, ord utan mening. Dom riktiga, ordlösa orden, som bor inom mig, dom är dom sanna orden, dom jag menar..

Du hjälper mig och stöttar mig, du tror på mig. Jag kan gråta med dig, jag kan skratta med dig. Jag kanske aldrig har sagt det, aldrig visat det, men du skulle bara veta hur mycket jag älskar dig Alva!
Vi har alla våra fel och brister, alla utom du!


Utan dig kan inte jag leva, utan dig finns jag inte mer..

TACK ALVA, TACK FÖR ATT DU FINNS!


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: Anonym

Och du är en fantastisk storasyster Emma...KRAM

2010-01-18 @ 20:41:44

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0