Alva är också sjuk stackarn..

Fick dåligt samvete över att bara blogga en gång idag, så lite mer blir det nog (:
Under förmiddagen har jag städat lite på rummet, och även i garderoben. Nöjd med dagens insats, hehe ;)

Fast har förstås lite läxa som man måste hinna med, men den orkar man väl också göra sen.

Alva kom hem från skolan, hon mådde tydligen dåligt, fast så farligt verkar det ju inte direkt vara, hon spelar Wii och retas med mig^^

Men nu blir det kanske lite läxa, vi har nämligen som uppgift att skriva en tidslinje om sig sjäv, med minst 6 olika händelser. Man ska kunna bevisa att det hänt också, t.ex med en bild (:

Har kommit på dom här händelserna iallafall :

1. Jag föddes
2. Jag döptes
3. Alva föddes
4. ..
5. ..
6. ..

Har som ni ser inte kommit så långt, men ska väl ta och börja lite smått nu iallafall (:


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0