Dagen räddades

Hejsan!

Dagen skulle jag ha beskrivit som tråkig, om det inte var för att Emme kom och livade upp den xD

Men lite kort om dagen, har suttit vid datorn och sedan blev det monopol med familjen, alla fick 25 miljoner, avgjort villsäga.

Kan inte fatta att det är fredag! Och att Sara nyss har loggat in på msn! Eller okej, det första är sant, men det andra fattar jag faktist. Fast ganska typiskt att hon loggar in när jag loggar ut!

Nu ska jag se på Bonde söker fru, stackars pappa vill inte se på det, inte direkt en favorit, men resten av familjen diggar programet, haha :P

Trevlig kväll!<3


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0