Dataförbud

Sorry för att jag inte uppdaterat något idag, men fick datorförbud :( Men nu så ska jag försöka slippa det, haha :P Jag och Sara var och shoppade idag, andra gången nu på så få dar man ä ute :P Och vad köpte man då?
Jo! En vojlock och en mankam på ÖoB, fråga mig inte vad jag ska ha vojlocken till, men den kostade ju bara 8 kronor!=O Och ja, jag är helt seriös! Och mankamen två kronor.. Sedan blev det två nagellack och ett färgat papper + klistermärken. Både jag och Sara tänkte fixa scrapbooking på oss sjölva och Kompis/Gustav (altså att Sara gör på sig o Gustav o ja på mei o Kompis) När jag ska orka det kan man ju däremot undra..

När vi kommit hem så skulle vi få gäster, faktist precis när mitt dataförbud hävdes.. Hm, fanns det någon baktanke bakom det, måtro? Nu ska jag ringa Sara :)


Bild: Sara www.sarabubbis.blogg.se

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0