Farmor imorgon

Hejsan!

Imorgon åker jag och Alva till farmor och är där över dagen, Isak och Nora kommer också:)

Måste dock kliva upp extremt tidigt! Lite onödigt att gå och lägga sig igentligen (visst är halv sju tidigt?) Ja, på lov så är det det! Men det ska bli jätteroligt att åka till farmor :) Kommer antagligen att uppdatera bloggen ganska mycket imorgon, då det är mitt nyårslöfte:) Att satsa mer på bloggen. Jag ska försöka få upp överraskningen snart! Bara jag fixar den först så.. Men så jobbigt kan det väl inte vara att uppdatera minst tre gånger per dag? Det gjorde jag ju alltid förut! Ska lyckas :-P

Godnatt!


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0