Grill

Hejsan!

Vi gick ut med Moa, och först åkte Nora rutchkana och Isak skottade med sin snöskyffel. Sedan kollade vi vart lokalen där hon ska ha fest ligger, och sedan visade Isak oss hans grill, som han byggt utav snöklumpar:)
Sedan gick farmor, Nora och Moa in, men jag, Alva och Isak stannade kvar ute och byggde på hans grill :P

När jag höll på att frysa ihjäl lyckades jag tjata in Isak ;P


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: Farmor

Hej!



Det var så roligt i går att ni var här hos mig.Du var så snäll med Isak och Nora och hjälpte till.Ni får komma snart och vara hos mig igen bara du och Alva,så vi får mera tid tillsammans. Nu ska vi ju ses på festen och det ska bli kul. Synd bara,att det blev så himla kallt igen! KRAM till er alla!

2010-01-05 @ 08:44:22
Postat av: Warnmark - Du kan bli veckans blogg -bloggen för dig och din häst

2010-01-05 @ 17:31:33
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Warnmark - Du kan bli veckans blogg -bloggen för dig och din häst

Du kan vara med och tävla om att bli veckans blogg på min blogg. Kika in och läs mer :)

2010-01-05 @ 17:31:50
URL: http://warnmark.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0