Jag fick rida Frans igår..

.. och det gick väl sådär..
Vi tränade lite olika ridvägar, och det var inte så svårt. Frans kom lite för nära dock ..

Efter ridningen så passade vi Johannas (våran ridlärare) barn när hon skulle ha lektion, mot att vi fick låna nyckeln så vi kunde öppna kafeterian. När vi köpt våran mat och tillslut fått igen låstet, som var otroligt trögt, och satt där och åt, kom vi på att lillkillen inte fått mat! (han var ca 3-4 år) Men att försöka få upp kafeterian igen var näst intill hopplöst, men tillslut gick det :) Sedan kunde alla äta och därefter så fick jag lämna tillbaks honom till Johanna, eftersom jag ändå skulle vänta på Sara.

Nästa gång är det hoppning.


Haha,  Sara & Gustav           o           Jag & Kompis :D

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0