Tyvärr ..

Tyvärr så åkte vi ut ur ''Vi i femman'', men det var kul att komma vidare en bit iallafall :)

När vi kom dit (till radion) så körde vi igenom hejaramsor och så, dom babblade lite.. Sedan fick våran klass en rundtur medans den andra skolan/klassen fikade. Därefter fikade vi och dom fick gå rundtur.

Sedan fick man väänta och vääänta ! Men tillsist var det dags! Jag tror jag kramade stackars Maddes arm en hel timme ! =O Tyvärr så slog den andra skolan oss med 7 poäng :-(

Men det var ju kul att vi kom såhär långt iallfall! Och på torsdag är det dags för den andra klassen :)

Dom som tävlade för oss var jätteduktiga!


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0