''´Vuxet` och bildat''

Usch! Hemskt det där lät! Fast jag skulle säkert kunna lyckats skriva bildat, men usch! För liksom, stavningen har jag, är faktist ganska stolt över att jag stavar riktigt okej, och dom ''svåra orden'' ? Tja, dom finns där inne, i något litet fack i hjärnan, men jag vet faktist inte när dom ska hitta ut.. Jag kan ibland på dagarna gå och fundera över vad jag ska skriva i bloggen, och får då till en riktigt lång text, och några ''svåra ord'' är alltid med.. Men jag vill faktist inte ha min blogg så! Visst, jag vill ine att folk ska ignorera min blogg för att jag har många stavfel och svårläslig text, men vill samtidigt vara mig själv! Fast måste medge att det finns nog ganska mycket ''vuxet och bildat'' i mig, särligt Angelica brukar säga:
''Du låter som en vuxen!''

Känner faktist att jag håller med henne lite.. Och jag vet ju också vad det beror på. Jag har läst väldigt många böcker, läste faktist nästan hela Utvandrarna av Vilhelm Moberg, men den var extremt långtråkig! Men av alla böcker har jag fått se människors problem ur deras perspektiv, och fått stavningen och dom ''svåra orden'' på köpet! Jag vet faktist inte riktigt vad jag vill få ut av den här texten, och var ett tag osäker på om jag skulle publicera det överhuvutaget.

Men vill ha lite mer lek, glädje och liv min blogg! Och jag skulle inte vilja blogga om min blogg bara var fylld av djupa texter! Vill ha färg, liv och glädje!

Barndomen pågår inte från en viss ålder till en annan ålder
då barnet växt upp och stoppat undan allt barnsligt.
Barndomen är kungariket där ingen någonsin dör.

Av: Edna St. Vincent Millay.


Tack för att du läste igenom detta.


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: emma

HejHej



kolla in på min blogg längre ner kan du anmäla dig till en bra tävling.

2010-01-02 @ 11:43:23
URL: http://baraea.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0