Bloggen startas upp

Jag har bestämt mig för att faktist starta upp bloggen igen, och det har hänt en del sen sist (: Jag har nu ett nytillskott i familjen, två dvärgvädurar på 14 veckor. Bella och Molly heter dom, Bella är svart brokad och Molly - ingen anning. Molly är Alvas kanin.
Men dom trivs bra hemma hos oss iallafall.

Jag har gått ut femman också, och har ett långt sommarlov framför mig. Vecka 29 blir det ridläger med Sara igen också :)

Men annars flyter livet på ungefär som vanligt, har ridit Emilias foderhäst Skogsdala Rebylon igår och i tisdags den här veckan, p.g.a att hon är på fotbollscup. Igår följde Sara också med:)

Bloggen kommer att handla mer om kaniner nu, och för att fira nystarten med bloggen ska jag fixa en header :)

Lägger upp en bild på Bella och Molly nu, som ni kan kika på medans jag jobbar med headern :)


Lill-Bella river.

Molly :)

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

sötisarna:) jag och mamma ska till arken och djurkompaniet till veckan om dom har fått några nya sötisar där kanske vi ska tinga:D om dom inte är så jättegammla nu:)

2010-07-11 @ 16:21:24
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0